نیازمندی‌های روز املاک جنوب غرب استان تهران
نیازمندی‌های روز املاک جنوب غرب استان تهران

قیمت آپارتمان در شهرک واوان (بروزرسانی دی 99)

 

با سلام وحدانی هستم مشاور ارشد املاک و مستغلات در شهرک واوان و مدیریت دپارتمان املاک ایران واقع در واوان خیابان بهشتی و در این مقاله کوتاه می‌خواهم میانگین قیمت خانه در واوان و عوامل موثر بر آن را به شما معرفی نمایم.

قبل از شروع مقاله اگر این نکته رو عرض کنم که اگر نیاز به راهنمایی در زمینه خرید و فروش ملک در شهرک واوان دارید می توانید در ساعات کاری با شماره 02156168840 تماس گرفته و درخواست مشاوره با آقای وحدانی را مطرج نمایید. در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت. همچنین می توانید کلمه ” درخواست مشاوره ” را به شماره 09226303683 ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

در ابتدا بهتر است بدانید که قیمت خانه در شهرک واوان از حداقل متری 5 میلیون تومان شروع می‌شود و تا متری 15 میلیون تومان نیز می‌توان در واوان خانه پیدا کرد.

ابتدا به بررسی قیمت آپارتمان می‌پردازیم و سپس قیمت خانه‌های ویلایی را بررسی خواهیم کرد.

واوان از ۳ بلوار اصلی به نامهای بلوار امام خمینی، بلوار ولیعصر و بلوار سردار جنگل تشکیل شده است که به تمامی خانه های واوان با کمک این سه بلوار می توان دسترسی داشت. 

بلوار سردار جنگل فاز ۵ و فاز ۱ (قدیمی‌ترین فاز شهرک) واوان را بهم وصل میکند.

بلوار امام خمینی از ورودی اصلی واوان (از ابتدای محله فرهنگیان) آغاز و پس از رد شدن از میدان تازه تاسیس شهرداری و سپس فاز ۴ (نزدیک کلانتری شهرک و پاساژ اکباتان) به میدان اصلی یعنی میدان امام خمینی که واقع در فاز ۳ واوان می‌باشد ادامه می‌یابد. در ادامه این بلوار تا فاز ۲ واوان (خیابان مشکینی و پاساژ سه طبقه) و پس از رد شدن از پارک بزرگ هشت بهشت به خیابان تهران واقع در فاز ۱ و سپس به ابتدای زمین های مدیریت ادامه می‌یابد و در آنجا اتمام رسیده و به ابتدای بلوار مفتح وصل می‌گردد.

بلوار ولیعصر هم که یکی دیگر از ورودی‌های اصلی واوان و بسیار پر تردد می‌باشد، از قسمت زمین‌های استانداری (پمپ گاز) آغاز و پس از رد شدن از محله‌های امامزاده عیسی (خیابان علامه جعفری) و خیابان شهرداری و سپس بوستان مهستان به انتهای بلوار مفتح و ابتدای جاده کمالیه (جاده‌ای که مستقیما به اتوبان تهران – قم) متصل می‌شود، و در آنجا به اتمام می‌رسد.

حالا که خیلی سریع با واوان آشنا شدید باید بدانید که در واوان دو دسته آپارتمان داریم. دسته اول آپارتمان‌‎های واقع شده در مجتمع های مسکونی مثل: مجتمع اکباتان، مجتمع مسکن مهر، مجتمع ایران کاوه، مجتمع زیتون، اتوبوسرانی و … ده ها مجتمع کوچک بزرگ دیگر که بین ۵ الی ۳۰ سال سن دارد که البته میانگین سنی آنها را 15 سال در نظر بگیرید.

قیمت این آپارتمان‌ها با توجه به موقعیت مکانی، سال ساخت و … بین 5 تا متری 8 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دسته دوم آپارتمان‌ها که در حدود ۱۰ سال اخیر ساخت و ساز آنها رونق گرفته، آپارتمان‌های شخصی ساز و کم واحد می‌باشد که اکثرا ۳ الی ۶ واحدی و در ۳ الی ۴ طبقه می‌باشند. البته جدیدا ساخت و ساز‌های ۴ طبقه در واوان در حال رونق می‌باشد.

این آپارتمان‌ها نیز با توجه به سال ساخت و موقعیت مکانی بین متری 9 الی 15 میلیون خرید و فروش می‌شوند.

از بهترین محله‌های شخصی ساز واوان نیز می‌توان به : شهرداری، یاس، علامه جعفری  و بافت اصلی اشاره کرد.

قیمت خانه‌های ویلایی در شهرک واوان

 

ارزانترین و کم متراژترین خانه‌‌های ویلایی شهرک واوان را می‌توانید در فازهای یک و دو و همچنین در محله هشت بهشت پیدا کنید که قیمت آنها بین 1 الی 2 میلیارد تومان با توجه به بازسازی آن، متراژ و موقعیت مکانی و … متغیر است.

همچنین گران ترین و بزرگترین ویلایی های واوان را می توانید در فاز های ۳،۴ و ۵ بیابید که بین 2 تا 6 میلیارد تومان هم قیمت گذاری می‌شوند.

اپلیکیشن واوان املاک منتشر شد

اطلاع از جدیدترین و با کیفیت‌ترین آگهی‌های فروش ملک در واوان
منتشر شد

لوکیشن محله شهرداران

لطفا به این نوشته از ۵ امتیاز دهید
[جمع امتیاز: 4 میانگین: 3]
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام املاک واوان

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها