نیازمندی‌های روز املاک جنوب غرب استان تهران
نیازمندی‌های روز املاک جنوب غرب استان تهران
میزان وام بانک مسکن در واوان و اسلامشهر

میزان وام بانک مسکن در واوان – اسلامشهر + سایر شهرها

تاریخ بروز رسانی: اردیبهشت ۱۴۰۲

اگر از شرایط و میزان وام مسکن در اسلامشهر و واوان اطلاعات می خواهید با ما همراه باشید. برای دریافت وام مسکن از طریق دپارتمان زمین گستر و بدون نیاز به حضور شما با شماره ۰۲۱۴۴۱۷۸۳۱۴ تماس بگیرید.

 

خبر خوش برای کسانی که به دنبال فرصت مناسب جهت خانه دار شدن بودند، افزایش سقف تسهیلات وام مسکن تا ۴۰۰ میلیون تومان برای زوجین می‌باشد. حتی در اسلامشهر و شهرک واوان نیز می توانید از حداکثر میزان وام استفاده نمایید.

برای سایز بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
افزایش سقف وام خرید مسکن تا ۴۸۰ میلیون در تهران به دلیل میزان کم این وام در برابر قیمت نجومی خانه در شهر تهران با انتقاد مواجه شد و همچنین اقساط سنگین بالای ۷ میلیون تومانی این وام انتقاد‌ها را برانگیخت.
 
اما به نظر می رسد استفاده از وام خرید مسکن ۴۰۰ میلیونی و ۳۲۰ میلیونی در شهرهای بزرگ مثل شهرستان اسلامشهر و همچنین در شهرهای کوچک به صرفه است.
 
میتوان گفت این گونه برنامه ریزی به نوعی سوق دادن مردم به سکونت در شهرهایی غیر از تهران می‌باشد که شاید منطقی هم به نطر برسد.
 
وام خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم در مراکز استان ها و شهرهای بزرگ با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر مثل اسلامشهر، از ۱۶۰ میلیون به ۳۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.
 
این مبلغ فقط به زوجهای متقاضی پرداخت می‌شود و ملک بایستی به صورت ۳ دانگ به نام زوج و ۳ دانگ به نام زوجه باشد و اگر کسی بخواهد به صورت انفرادی  وام بگیرد، به او ۱۶۰ میلیون تومان وام خرید از محل اوراق تعلق خواهد گرفت. در کنار این وام می توان با دریافت ۸۰ میلیون وام جعاله یا همان تعمیرات، قدرت خرید را به ۴۰۰ میلیون تومان رساند که می‌تواند برای خانه اولی‌ها فرصتی مناسب و طلایی باشد. البته به شرطی که بتوانند اقساط وام را منظم پرداخت نمایند. البته طبق شرایط جدید بایستی حداقل ۲۰ درصد از قیمت خانه توسط خریدار پرداخت شود.
 
البته دریافت چنین وامی همچنان هزینه بالایی دارد. هر برگه وام اوراق تسه ۵۰۰ هزار تومانی در اردیبهت ۱۴۰۲ به قیمت ۷۰ هزار تومان می‌باشد. این یعنی زوج های ساکن مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ برای دریافت وام ۳۲۰ میلیونی به ۶۴۰ برگه تسه با ارزش حدود ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان احتیاج دارند و کسانی که می خواهند به صورت انفرادی وام ۱۶۰ میلیونی بگیرند، باید ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هزینه کنند. دریافت وام اوارق + جعاله ۴۰۰ میلیونی روی هم رفته ۸۰۰ برگه تسه به ارزش ۵۶ میلیون تومان هزینه دارد.
 
 
اقساط وام ۳۲۰ میلیون تومانی خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم با بهره ۱۷.۵ درصدی و بازپرداخت ۱۲ ساله به روش ساده پنج میلیون و ۳۳۰ هزار تومان است.
 
 
اگر وام جعاله ۸۰ میلیونی هم بگیرید، باید به مدت ۵ سال قسط ۲ میلیونی جداگانه بپردازید که باعث می شود اقساط وام ۴۰۰ میلیونی به ۷ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان در روش ساده افزایش پیدا کند.
 
برای سایز بزرگتر روی تصویر کلیک کنید
لطفا به این نوشته از ۵ امتیاز دهید
[جمع امتیاز: 17 میانگین: 3.4]
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

اینستاگرام املاک واوان

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها